Termeni si conditii
Termeni și condiții generale ale www.eshopmania24.ro
I.
Dispoziție de bază
- Acești Termeni și condiții generale de afaceri (denumiți în continuare "Termeni și condiții") se emit în conformitate cu secțiunea 1751 și următoarele din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare "Codul civil")
FITMANIA s.r.o.
IČ: 05505321
DIČ: CZ05505321
cu sediul social: Zámostní 1155/27 710 00 Ostrava
înregistrată la Tribunalul Regional din Ostrava, secțiunea C, insert 67818
detalii de contact: FITMANIA s.r.o. Zámostní 1155/27 710 00 Ostrava
email info@eshopmania.cz
www.eshopmania24.ro
(denumit în continuare "vânzătorul")
- Acești Termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale Vânzătorului și ale unei persoane fizice care încheie un contract de cumpărare în afara activității sale comerciale în calitate de consumator sau în cadrul activității sale comerciale (denumit în continuare: "Cumpărător") prin intermediul interfeței web situată pe site-ul web disponibil la adresa www.eshopmania.cz (denumit în continuare "Magazin online").
- Dispozițiile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de achiziție. Orice dispoziții divergente din contractul de achiziție prevalează asupra dispozițiilor din prezentele condiții.
II.
Informații despre bunuri și prețuri
- Informațiile despre bunuri, inclusiv prețurile produselor individuale și principalele caracteristici ale acestora sunt enumerate în catalogul magazinului online. Prețurile bunurilor includ taxa pe valoarea adăugată, toate taxele aferente și costul returnării bunurilor, în cazul în care, prin natura lor, acestea nu pot fi returnate prin metoda poștală obișnuită. Prețurile produselor rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în magazinul online. Această dispoziție nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.
- Toate prezentările de bunuri plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la aceste bunuri.
- În magazinul online sunt publicate informații privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor. Informațiile privind costurile de ambalare și livrare a bunurilor listate în magazinul online sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul României..
- Orice reduceri la prețul de achiziție al bunurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.
III.
Comanda și încheierea contractului de achiziție
- Costurile suportate de cumpărător atunci când utilizează mijloace de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de vânzare-cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice) sunt suportate de cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
- Cumpărătorul comandă bunurile în următoarele moduri:
- prin intermediul contului său de client, în cazul în care s-a înregistrat anterior în magazinul online,
- prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.
- Atunci când plasează o comandă, cumpărătorul selectează bunurile, numărul de articole, metoda de plată și livrarea.
- Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și de a modifica datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe buton: Trimite comanda Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Valabilitatea comenzii este condiționată de completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și de confirmarea de către cumpărător a faptului că a citit acești termeni și condiții.
- Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător în momentul comenzii. Această confirmare este considerată a fi încheierea contractului. Confirmarea este însoțită de termenii și condițiile actuale ale Vânzătorului. Contractul de achiziție se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
- În cazul în care una dintre cerințele specificate în comandă nu poate fi îndeplinită, vânzătorul va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail a acestuia. Oferta modificată va fi considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se va încheia în acest caz prin confirmarea de către cumpărător a acceptării acestei oferte către vânzător la adresa de e-mail a acestuia specificată în acești termeni și condiții.
- Toate comenzile acceptate de către vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula o comandă până când cumpărătorul a primit notificarea de acceptare a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula o comandă prin telefon la numărul de telefon sau la adresa de e-mail a Vânzătorului stabilite în acești Termeni și condiții.
- Anularea comenzii poate fi făcută prin e-mail sau telefonic, dar numai înainte ca bunurile să fie trimise clientului.
- Prin confirmarea comenzii, clientul se angajează să ridice bunurile selectate și să plătească suma corespunzătoare. În cazul în care există o întârziere din partea clientului în ceea ce privește preluarea bunurilor sau în cazul în care acesta nu preia bunurile, furnizorul este îndreptățit să ceară despăgubiri pentru daunele suferite, și anume plata cheltuielilor poștale, inclusiv a costurilor suplimentare.
- În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului atunci când indică prețul bunurilor în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț evident eronat. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârziere nejustificată și îi trimite acestuia o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie, în acest caz, prin confirmarea de primire de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.
IV.
Cont client
- Pe baza înregistrării cumpărătorului în magazinul online, acesta poate accesa contul său de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. De asemenea, cumpărătorul poate comanda bunuri fără înregistrare.
- Atunci când se înregistrează pentru un cont de client și atunci când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Cumpărătorul este obligat să actualizeze informațiile furnizate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Informațiile furnizate de către cumpărător în contul de client și atunci când comandă bunuri sunt considerate corecte de către vânzător.
- Accesul la contul de client este securizat cu un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea în ceea ce privește informațiile necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru orice utilizare abuzivă a contului de client de către terțe părți.
- Cumpărătorul nu are dreptul de a permite terților să utilizeze contul de client.
- Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu își mai folosește contul de utilizator sau în cazul în care cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul Contractului de achiziție și al acestor Termeni și condiții.
- Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în permanență, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale unor terțe părți.
V.
Condiții de plată și livrare a mărfurilor
- Cumpărătorul poate plăti prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul contractului de vânzare-cumpărare în următoarele moduri:
- prin virament bancar în contul bancar al vânzătorului
- bnumerar prin card de credit
- prin virament bancar în contul vânzătorului prin intermediul unui portal de plată
- în numerar la livrare, la predarea bunurilor
- Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile legate de ambalarea și livrarea bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel mai jos, prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea bunurilor.
- În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este datorat în termen de 3 zile de la încheierea contractului de achiziție.
- În cazul plății prin intermediul unui portal de plată, cumpărătorul trebuie să urmeze instrucțiunile furnizorului de plăți electronice relevant.
- În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită în momentul creditării sumei respective în contul bancar al vânzătorului.
- Vânzătorul nu solicită niciun depozit sau altă plată similară în avans din partea cumpărătorului. Plata prețului de achiziție înainte de expedierea bunurilor nu reprezintă un depozit.
- În conformitate cu Legea privind evidența vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, acesta este obligat să înregistreze online vânzările primite la administratorul fiscal, în cazul unei defecțiuni tehnice, în termen de cel mult 48 de ore.
- Bunurile sunt livrate cumpărătorului:
- la adresa specificată de cumpărător în comandă
- prin intermediul biroului de expediere la adresa biroului de expediere desemnată de cumpărător,
- Alegerea metodei de livrare se face în timpul procesului de comandă.
- Costul de livrare a bunurilor în funcție de metoda de expediere și de recepție a bunurilor este specificat în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care metoda de livrare este convenită la cererea expresă a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare legate de această metodă de livrare.
- În cazul în care vânzătorul este obligat, în temeiul contractului de achiziție, să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să ia în primire bunurile la livrare. În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau în alt mod decât cel specificat în comandă, Cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.
- La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecte, să notifice imediat transportatorul. În cazul unei breșe în ambalaj care indică o intruziune neautorizată în transport, cumpărătorul nu poate accepta transportul de la transportator.
- Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal se atașează la bunurile livrate sau se trimite prin e-mail.
- Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție a bunurilor, inclusiv a costurilor de livrare, dar nu înainte de a lua în primire bunurile. Răspunderea pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderea accidentală a bunurilor este transferată cumpărătorului în momentul preluării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru, încălcând contractul de vânzare-cumpărare.
- În cazul în care clientul nu preia livrarea, acest lucru este considerat o retragere din contract - vom rambursa banii, dar, deoarece clientul și-a încălcat obligația de a prelua livrarea bunurilor, vom deduce costurile suportate de noi pentru ambalarea și expedierea bunurilor la prețul rambursat.
VI.
Retragerea din contract
- Un cumpărător care a încheiat un contract de vânzare-cumpărare în afara activității sale comerciale în calitate de consumator are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare.
- Perioada de retragere este de 14 zile.
- de la data primirii bunurilor,
- de la data acceptării ultimei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului este reprezentat de mai multe tipuri de bunuri sau de livrarea mai multor componente
- de la data acceptării primei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului este o livrare periodică și recurentă de bunuri.
- Cumpărătorul nu poate, printre altele, să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare:
- prestarea de servicii, în cazul în care acestea au fost efectuate cu consimțământul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul, înainte de încheierea contractului, că în acest caz nu are dreptul de a se retrage din contract,
- furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere,
- pentru livrarea de băuturi alcoolice care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului,
- pentru livrarea de bunuri care au fost modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru persoana acestuia,
- livrarea de bunuri perisabile și de bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
- livrarea de bunuri în ambalaj închis, pe care cumpărătorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă,
- livrarea unei înregistrări audio sau vizuale sau a unui program de calculator, în cazul în care acesta și-a deteriorat ambalajul original,
- livrarea de ziare, periodice sau reviste,
- livrarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu consimțământul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul, înainte de încheierea contractului, că, în acest caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract,
- în alte cazuri prevăzute la articolul 1837 din Codul civil.
- Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în perioada de retragere.
- Pentru a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza modelul de formular de retragere furnizat de vânzător. Cumpărătorul trimite retragerea din contractul de cumpărare la adresa de e-mail sau la adresa de livrare a vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul confirmă de îndată primirea formularului către cumpărător.
- Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Costurile de returnare a bunurilor către vânzător sunt suportate de către cumpărător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin mijloace poștale normale din cauza naturii lor.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi returnează cumpărătorului fondurile fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, în același mod. Vânzătorul returnează cumpărătorului fondurile primite prin alte mijloace numai dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și dacă nu sunt suportate costuri suplimentare.
- În cazul în care Cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Vânzător, Vânzătorul rambursează Cumpărătorului costul de livrare a bunurilor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi livreze bunurile sau să dovedească faptul că a trimis bunurile vânzătorului.
- Cumpărătorul trebuie să returneze vânzătorului bunurile nedeteriorate, nepurtate și nepoluate și, dacă este posibil, în ambalajul lor original. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea de despăgubire pentru deteriorarea bunurilor cu cererea de rambursare a cumpărătorului pentru prețul de achiziție.
- Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție din cauza vânzării stocului, a indisponibilității bunurilor sau în cazul în care producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor a întrerupt producția sau importul acestora. Vânzătorul va informa prompt Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail specificate în comandă și va returna toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la Cumpărător în cadrul contractului în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract, în același mod sau în modul specificat de Cumpărător.
VII.
Drepturile rezultate din executarea defectuoasă
- Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că bunurile sunt lipsite de defecte la recepție. În special, vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a luat în primire bunurile:
- bunurile au caracteristicile convenite între părți și, în lipsa unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau așteptate de cumpărător având în vedere natura bunurilor și pe baza publicității efectuate de către aceștia,
- bunurile sunt adecvate scopului pentru care vânzătorul declară că urmează să fie utilizate sau pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate în mod obișnuit,
- bunurile corespund, din punct de vedere al calității sau al execuției, eșantionului sau modelului convenit, în cazul în care calitatea sau execuția a fost determinată în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
- mărfurile în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare
- mărfurile îndeplinesc cerințele legislației.
- În cazul în care un defect apare în termen de șase luni de la primirea bunurilor de către cumpărător, bunurile sunt considerate a fi fost defecte la primire. Cumpărătorul are dreptul de a revendica dreptul la un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la recepție. Această dispoziție nu se aplică, în cazul bunurilor vândute la un preț mai mic, la un defect pentru care s-a convenit prețul mai mic, la uzura cauzată de utilizarea normală sau, în cazul bunurilor de ocazie, la un defect care corespunde gradului de utilizare sau de uzură pe care bunurile îl aveau în momentul în care au fost preluate de către cumpărător sau dacă acest lucru este evident din natura bunurilor.
- În cazul unui defect, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și poate solicita:
- schimb pentru bunuri noi,
- repararea bunurilor,
- o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,
- să se retragă din contract.
- Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,
- în cazul în care bunurile prezintă un defect material,
- în cazul în care acesta nu poate utiliza bunul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului sau a defectelor după reparație,
- în cazul unui număr mare de defecte ale bunurilor.
- Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice unitate în care aceasta poate fi acceptată, sau chiar la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat să transmită cumpărătorului o confirmare scrisă cu privire la momentul în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de tratare a reclamației solicită cumpărătorul, precum și o confirmare a datei și a metodei de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei reparației, sau o justificare scrisă a respingerii reclamației.
- Vânzătorul sau un angajat împuternicit de acesta va lua imediat o decizie cu privire la reclamație, în cazurile complexe în termen de trei zile lucrătoare. Acest termen nu include timpul corespunzător tipului de produs sau de serviciu necesar pentru o evaluare profesională a defectului. Reclamația, inclusiv înlăturarea defectului, trebuie soluționată fără întârziere, în termen de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Expirarea în zadar a acestui termen este considerată o încălcare materială a contractului, iar cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare. Momentul în care manifestarea de voință a cumpărătorului (exercitarea dreptului de la executarea defectuoasă) ajunge la vânzător este considerat ca fiind momentul în care este formulată reclamația.
- Vânzătorul informează în scris cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației.
- Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului în cazul în care acesta știa, înainte de a prelua lucrul, că acesta are un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
- În cazul unei reclamații legitime, cumpărătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile rezonabile suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul își poate exercita acest drept în fața vânzătorului în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.
- Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 1914-1925, 2099-2117 și 2161-2174 din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor.
VIII.
Livrare
- Părțile își pot transmite reciproc toată corespondența scrisă prin poșta electronică.
- Cumpărătorul trebuie să trimită corespondența vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul transmite corespondența către cumpărător la adresa de e-mail specificată în contul de client sau în comanda cumpărătorului.
IX.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
- Autoritatea cehă de inspecție comercială, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, nr. de identificare: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs, este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractele de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor aflată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare-cumpărare.
- Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
- Vânzătorul are dreptul de a vinde bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în limitele competențelor sale de către biroul comercial competent. Autoritatea cehă de inspecție a comerțului efectuează, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, în cadrul unui domeniu de aplicare definit.
X.
Protecția datelor cu caracter personal
- Transmiterea de date cu caracter personal. Operatorul magazinului online www.eshopmania24.ro are dreptul de a transfera datele cu caracter personal ale clienților din gama de adrese de e-mail utilizate în contextul achizițiilor de pe site-ul magazinului online către operatorul portalului Heureka.cz în scopul generării și trimiterii chestionarelor de satisfacție a clienților în cadrul programului Verified by Customers, în care este implicat magazinul nostru online. Operatorul portalului Heureka.cz se află, în raport cu societatea noastră, în poziția de operator de date cu caracter personal în sensul § 6 din Legea nr. 101/2000 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal. Trimiterea de adrese de e-mail se referă la toți clienții care nu și-au exprimat opoziția față de trimiterea de comunicări comerciale în sensul § 7 alineatul 3 din Legea nr. 480/2004 Coll. privind anumite servicii ale societății informaționale, și se efectuează după fiecare achiziție în magazinul online. Operatorul portalului Heureka.cz are dreptul de a utiliza adresa de e-mail trimisă numai în scopul generării și trimiterii unui chestionar de satisfacție, în sensul Termenilor și condițiilor programului Verified by Customers, disponibil la https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Operatorul portalului Heureka.cz păstrează adresele de e-mail trimise pentru perioada de timp în care compania noastră este inclusă în programul Verified by Customers sau pentru perioada de timp în care clientul își exprimă dezacordul cu trimiterea de comunicări comerciale către compania noastră sau direct către operatorul portalului Heureka.cz, pentru care i se oferă posibilitatea în fiecare chestionar individual.
- Determinăm satisfacția dvs. cu privire la achiziția dvs. prin intermediul unor chestionare prin e-mail în cadrul programului Verified by Customers, în care este implicat magazinul nostru online. Acestea vă sunt trimise de fiecare dată când efectuați o achiziție la noi, cu excepția cazului în care refuzați să primiți comunicările noastre comerciale sau vă retrageți consimțământul în conformitate cu secțiunea 7(3) din Legea nr. 480/2004 privind anumite servicii ale societății informaționale. Pentru trimiterea de chestionare, evaluarea feedback-ului dvs. și analiza poziției noastre pe piață, folosim un procesator care este operatorul portalului Heureka.cz; în aceste scopuri, putem transmite acestui procesator informații despre bunurile pe care le-ați cumpărat și adresa dvs. de e-mail.
XI.
Trimiterea de mesaje comerciale și stocarea cookie-urilor
- Cumpărătorul este de acord să primească informații legate de bunurile, serviciile sau afacerile vânzătorului la adresa electronică a cumpărătorului și, de asemenea, este de acord să primească comunicări comerciale din partea vânzătorului la adresa electronică a cumpărătorului.
- Cumpărătorul este de acord cu stocarea de cookie-uri pe computerul său. În cazul în care achiziția poate fi efectuată pe site-ul web și obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de vânzare-cumpărare pot fi îndeplinite fără a stoca cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul își poate retrage în orice moment consimțământul în conformitate cu fraza anterioară.
XII.
Dispoziții finale
- Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt guvernate de legislația Republicii Cehe. În cazul în care relația stabilită prin Contractul de achiziție conține un element internațional, părțile convin ca relația să fie guvernată de legislația Republicii Cehe. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului în temeiul legislației general obligatorii.
- Vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorul în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera (e) din Codul civil.
- Toate drepturile asupra paginii de internet a vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără acordul Vânzătorului.
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru erorile care rezultă din intervenția unor terți în magazinul online sau din utilizarea acestuia în mod contrar destinației sale. Cumpărătorul nu trebuie să utilizeze nicio procedură care ar putea avea un impact negativ asupra funcționării magazinului online și nu trebuie să desfășoare nicio activitate care i-ar putea permite lui sau unor terți să intervină sau să utilizeze neautorizat software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online și să utilizeze magazinul online sau componentele sau software-ul acestuia într-un mod care ar fi contrar scopului sau intenției sale.
- Prin prezenta, cumpărătorul își asumă riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alineatul (2) din Codul civil.
- Contractul de vânzare-cumpărare, inclusiv Termenii și condițiile, este arhivat de către vânzător în format electronic și nu este accesibil.
- Vânzătorul poate modifica sau completa formularea Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care apar în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.
- Un model de formular de retragere este atașat la termeni și condiții.
Acești termeni și condiții intră în vigoare la data de 15.11.2023