Politica de livrare
TRANSPORT GRATUIT PESTE 1000 DE RON.
Modalitate de livrare
Livrare curier la adresa indicată.
Taxa de livrare este fixă, în valoare de 39 RON.
Pentru mai multe informații despre data livrării, vă rugăm să acordați atenție informațiilor de pe detaliile produsului și din coșul de cumpărături. În cazul în care produsele nu sunt în stoc, sau există complicații cu livrarea transportului, vă vom contacta. În caz că aveți întrebări, contactați serviciul nostru de relații cu clienții, care este aici pentru D-voastră.
Curierul urmează să te înștiințeze telefonic înainte de a încerca livrarea comenzii.
Care este programul de livrare al comenzilor?
Programul de livrare al comenzilor este de luni până vineri, excepție făcând zilele libere. Comenzile se livrează între orele 09:00 – 17:00. În cazul în care nu vei putea prelua comanda la momentul livrării, ai posibilitatea de a o ridica în termen de 7 zile din sediul firmei de curierat.
Vă rugăm să verificați coletul la primirea acestuia. Vă recomandăm să nu acceptați un colet deteriorat.
Orice cutie deteriorată trebuie anunțată imediat după primirea coletului în prezența curierului, iar firma de curierat trebuie informată.
În cazul în care decideți sa preluați coletul deteriorat, este necesar să întocmiți imediat un proces verbal în prezența curierului. Din păcate în absența curierului nu mai este posibilă întocmirea procesului verbal, deoarece deteriorarea pachetului nu se mai poate demonstra ca fiind un rezultat al transportului și din al manipulării imprudente de către destinatarul ce a preluat pachetul. Încălcările evidente sau deteriorarea ambalajului poate fi contestată cel mai târziu la primirea pachetului. Amploarea deteriorării sau a pierderii parțiale a conținutului pachetului trebuie înregistrată la fața locului.